درباره مای ژن

همه ما متمایز هستیم.

اطلاعات ژنتیکی کلید بررسی و کشف این تفاوت‌هاست.

DNA هر انسان، منحصر‌ به ‌فرد و خاص اوست. تفاوت‌های ژنتیکی، باعث می‌شود هر شخص ویژگی‌های یکتا و متمایز خود را داشته باشد. بعضی از این تفاوت‌ها مانند رنگ چشم و رنگ مو قابل مشاهده هستند، اما بعضی ویژگی‌ها مانند توانایی سم‌زدایی فقط با آزمایش مشخص می‌شوند

DNA ما در بزاق، خون، مو، ناخن و تمام سلول‌های بدنمان موجود است. مای ژن برای شما یک پکیج استریل ارسال می‌کند. درخانه یا محل کار مطابق راهنمای نمونه ‌گیری، نمونه بزاق خود را جمع آوری کنید و برای ما ارسال می‌کنید. پس از دریافت نمونه، در آزمایشگاه ژنتیک پزشکی دکتر زینلی (مجهزترین آزمایشگاه ژنتیک کشور)، DNA موجود در بزاق شما جداسازی می‌شود و درنهایت با پیشرفته‌ترین روش‌ها، تا ۷۰ ژن مختلف مرتبط با تغذیه، ورزش، پوست و آلزایمر بررسی می‌شود

ژن‌های منتخب ما چه ویژگی‌هایی دارد؟

تنها ژن‌هایی بررسی می‌شوند که مطالعات گسترده و معتبر جهانی تاثیر آنها در انتخاب بهترین سبک زندگی و رژیم غذایی را اثبات کرده باشند.

در صورت تشخیص نوع پرخطر ژن‌های مورد بررسی، با تغییر سبک زندگی و پیروی از رژیم غذایی مناسب، ریسک ابتلا به چاقی و بیماری‌ها را به حداقل می‌رسانید. این آزمایشات با بالاترین سطح دقت و کنترل انجام می‌شود.

طراحی پنل مطابق با آزمایشات معتبر جهانی (مانند Vitagene و DNAFit) و با همکاری شرکت GeneTek Biopharma آلمان انجام می‌شود

حفاظت از اطلاعات و نمونه شما بر عهده آزمایشگاه مجاز وزارت بهداشت است. ما پس از پایان آزمایش، نمونه شما را از بین می‌بریم و اطلاعات شخصی و ژنتیکی شما را با هیچ شخص یا شرکتی به اشتراک نمی‌گذاریم.

مقالاتی که به عنوان مرجع علمی برای آنالیزها و آزمایشات ما و سایر آزمایشات نوتریژنتیک به کار می‌روند
تمامی آزمایشات ژنتیکی مای ژن در داخل کشور و در آزمایشگاه ژنتیک پزشکی دکتر زینلی انجام می‌شود

انجام آزمایشات مای‌ ژن و همچنین آنالیز نتایج آن در آزمایشگاه ژنتیک پزشکی دکتر زینلی انجام می‌گیرد. این آزمایشگاه زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاه‌های ژنتیک پزشکی کشور با هدف ارائه بهترین و دقیق ترین خدمات تشخیص ژنتیکی برای مراجعین و جامعه پزشکی می کوشد تا با بهره گیری از اصول مدیریتی، پرسنل مجرب و تجهیزات مدرن، ارائه‌گر بهترین خدمات تشخیصی به مراجعین باشد.
مدیریت ارشد این آزمایشگاه، دکتر سیروس زینلی، رییس انجمن بیوتکنولوژی ایران، با توجه به اهداف ذکر شده موارد زیر را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است:
تلاش در جهت افزایش رضایتمندی مراجعین به آزمایشگاه
بکارگیری کارشناسان آموزش دیده، متخصص، توانمند و متعهد به اصول اخلاقی در آزمایشگاه و تلاش در جهت ارتقای سطح علمی و فنی آنها بطور مستمر
بکارگیری جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات و استفاده بهینه از منابع و امکانات پیشرفته در راستای اهداف خود
بهبود مداوم کیفیت و کمیت خدمات آزمایشگاهی ژنتیک پزشکی
توسعه خدمات آزمایشگاهی با بهره‌گیری از جدیدترین و کارآمدترین روش‌های تشخیصی
از این رو مدیریت آزمایشگاه، خود را نسبت به تلاش در راستای فراهم کردن منابع و امکانات لازم و نیز اتخاذ تصمیمات مناسب برای تحقق اهداف و برآورده‌سازی الزامات استاندارد ۱۵۱۸۹ متعهد دانسته و کارکنان را نیز ملزم به تبعیت از این الزامات می داند.

دکتر سیروس زینلی
مسئول فنی آزمایشگاه

مجوزها و تأییدیه‌ها