دستور پخت 4 نوع کوکی سالم، عالی برای حال و هوای پاییزی!

اشتراک گذاری این مطلب:

[et_pb_section bb_built=”1″ _builder_version=”3.21.1″ custom_padding=”0px|0px|54px|0px” z_index_tablet=”500″][et_pb_row _builder_version=”3.0.47″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.21.1″ z_index_tablet=”500″]

  • کوکی با شیره خرما

این کوکی با عطر دارچین و زنجبیل، فضای خانه را پر خواهد کرد. شیرینی طبیعی شیره به همراه آهن و سایر ویتامین ها، موز و تخم‌کتان همگی ترکیب بسیار منحصر به فرد و سالمی را ایجاد می‌کنند.

مواد اولیه:

2 قاشق غذاخوری پودر تخم کتان
1 عدد تخم مرغ
1 عدد موز
یک و نیم فنجان آرد گندم سبوسدار
نصف فنجان شیره خرما
2 قاشق چایخوری دارچین
1 قاشق چایخوری زنجبیل
1 قاشق چایخوری جوش شیرین

دستورالعمل:

فر را روی دمای 180 درجه سانتی‌گراد گرم کنید. با استفاده از یک چنگال، موز را در یک کاسه بزرگ له کنید. تخم کتان، شیره و تخم مرغ را اضافه کنید و کاملاً هم بزنید. آرد را با دارچین، زنجبیل و جوش شیرین مخلوط کنید. سپس آن‌ها را در کاسه بزرگ قبلی بریزید و هم بزنید تا خمیر به دست آید.
در سینی فر کاغذ روغنی بیاندازید. به اندازه یک قاشق غذاخوری از خمیر را گرد کرده، کمی فشار دهید و بر روی کاغذ پخت قرار دهید. حدود 20 عدد کوکی به دست خواهد آمد. پس از 20- 25 دقیقه پخت در فر، کوکی شما آماده است! (می‌توانید از شیره انگور یا توت هم استفاده کنید.)

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”3.21.1″ z_index_tablet=”500″]

  • کوکی میوه‌ای

این کوکی خوشمزه بدون قند با میوه خشک‌شده و جو دوسر تهیه می‌شود که بیشتر مزه‌ای شبیه گرانولا دارد. شما می‌توانید آن‌ها را در کمتر از نیم ساعت تهیه کنید. طرز تهیه کوکی میوه ای در زیر آمده است. 

مواد اولیه:

3 عدد موز رسیده
2 فنجان جو دوسر پرک
نصف فنجان پوره سیب
نصف قاشق چایخوری وانیل
1 قاشق غذاخوری تخم کتان
نصف فنجان میوه خشک دلخواه، خردشده (سیب، موز، گیلاس و …)

بیشتر بخوانید: آزمایش ژنتیکی تغذیه و سلامتی، برای داشتن یک برنامه غذایی طبق بدن خاص شما

دستورالعمل (طرز تهیه کوکی) :

فر را روی دمای 180 درجه سانتی‌گراد گرم کنید. با استفاده از یک چنگال، موز را در یک کاسه له کنید. جو دوسر، پوره سیب، میوه خشک، تخم کتان و وانیل را اضافه کنید و مخلوط را خوب هم بزنید. در سینی فر کاغذ روغنی بیاندازید. به اندازه یک قاشق غذاخوری از خمیر را گرد کرده، کمی فشار دهید و بر روی کاغذ پخت قرار دهید. حدود 30 عدد کوکی به دست خواهد آمد. پس از 20 دقیقه پخت در فر، کوکی شما آماده است! 

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”3.21.1″ z_index_tablet=”500″]

  • کوکی کره بادام‌زمینی و کینوا

این کوکی‌ها از هر جهت عالی هستند! کینوا به کوکی‌ها  یک طعم فندقی می‌دهد، در حالی که کره بادام زمینی طبیعی، عسل و کاکائو، یک دسر شیرین خلق می‌کنند. طرز تهیه کوکی کره بادام زمینی و کینوا را می توانید در زیر ببینید: 

مواد اولیه:

2 فنجان کینوا پخته شده، خنک‌شده
نصف فنجان کره بادام‌زمینی
یک سوم فنجان عسل
1 پیمانه جو دوسر پرک
نصف فنجان پودر نارگیل
3 قاشق غذاخوری پودر کاکائو

دستورالعمل (طرز تهیه کوکی) :

فر را روی دمای 170 درجه سانتی‌گراد گرم کنید. تمام مواد تشکیل‌دهنده را در یک کاسه مخلوط کنید. در سینی فر کاغذ روغنی بیاندازید. به اندازه یک قاشق غذاخوری از خمیر را گرد کرده، کمی فشار دهید و بر روی کاغذ پخت قرار دهید. حدود 24 عدد کوکی به دست خواهد آمد. پس از 30 دقیقه پخت در فر، کوکی شما آماده است!

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”3.21.1″ z_index_tablet=”500″]

  • کوکی هویج

بافت این کوکی توسط گردو، هویج و کشمش‌های آبدار  بسیار خوشمزه  می‌شود. به علاوه، یک فنجان هویج تازه رنده‌شده به این معنی است که این کوکی‌ها دارای فیبر هستند. طرز تهیه این کوکی را می توانید در زیر ببینید :

مواد اولیه:

1 فنجان آرد گندم کامل
یک و نیم فنجان جو دوسر پرک
نصف قاشق چایخوری جوش شیرین
1 قاشق چایخوری دارچین
یک نوک قاشق جوز هندی رنده‌شده
4/3 فنجان شکر قهوه‌ای
نصف قاشق چایخوری وانیل
نصف پیمانه گردو، درشت خردشده
2 عدد تخم‌مرغ
1/4 فنجان روغن کنجد
نصف فنجان شیر
1 فنجان کشمش
1 فنجان هویج، ریز رنده‌شده

دستورالعمل( طرز تهیه کوکی) :

فر را روی دمای 180 درجه سانتی‌گراد گرم کنید. ترکیبات خشک مانند آرد، جوش شیرین، جو، شکر قهوه‌ای، وانیل، دارچین و جوز هندی را در یک کاسه مخلوط کنید. مواد غیر خشک، مانند تخم‌مرغ، روغن، شیر و وانیل را در یک کاسه دیگر کاملاً هم بزنید. مواد خشک را به آن اضافه کنید و سپس کشمش، هویج و گردو را مخلوط کنید. در سینی فر کاغذ روغنی بیاندازید. به اندازه یک قاشق غذاخوری از خمیر را گرد کرده، کمی فشار دهید و بر روی کاغذ پخت قرار دهید. حدود 30 عدد کوکی به دست خواهد آمد. مدت پخت آن در فر 15 دقیقه است.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row custom_padding=”8px|0px|43px|0px” _builder_version=”3.0.84″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”1_4″][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text _builder_version=”3.0.84″ animation_style=”slide” animation_direction=”bottom” animation_duration=”500ms” animation_intensity_slide=”10%”]

تست ژنتیکی تغذیه، سلامتی و تناسب اندام مای ژن

تحولی در تغذیه و ورزش

[/et_pb_text][et_pb_button button_url=”https://www.mygene.ir/m/shop/” button_text=”فروشگاه” button_alignment=”center” _builder_version=”3.16″ button_text_size__hover_enabled=”off” button_one_text_size__hover_enabled=”off” button_two_text_size__hover_enabled=”off” button_text_color__hover_enabled=”off” button_one_text_color__hover_enabled=”off” button_two_text_color__hover_enabled=”off” button_border_width__hover_enabled=”off” button_one_border_width__hover_enabled=”off” button_two_border_width__hover_enabled=”off” button_border_color__hover_enabled=”off” button_one_border_color__hover_enabled=”off” button_two_border_color__hover_enabled=”off” button_border_radius__hover_enabled=”off” button_one_border_radius__hover_enabled=”off” button_two_border_radius__hover_enabled=”off” button_letter_spacing__hover_enabled=”off” button_one_letter_spacing__hover_enabled=”off” button_two_letter_spacing__hover_enabled=”off” button_bg_color__hover_enabled=”off” button_one_bg_color__hover_enabled=”off” button_two_bg_color__hover_enabled=”off” /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_4″][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row padding_top_1=”20px” padding_top_2=”20px” padding_top_3=”20px” padding_right_1=”20px” padding_right_2=”20px” padding_right_3=”20px” padding_bottom_1=”20px” padding_bottom_2=”20px” padding_bottom_3=”20px” padding_left_1=”20px” padding_left_2=”20px” padding_left_3=”20px” module_class_1=”product-item-home how-work-step-1″ module_class_2=”product-item-home how-work-step-2″ module_class_3=”product-item-home how-work-step-3″ _builder_version=”3.21.1″ z_index_tablet=”500″][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image src=”https://mygene.ir/wp-content/uploads/2019/04/8-1.png” align=”center” _builder_version=”3.21.1″ custom_padding=”|||” /][et_pb_text _builder_version=”3.21.1″]

پس از سفارش و دریافت بسته، نمونه بزاق خود را در منزل جمع‌آوری می‌کنید

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image src=”https://mygene.ir/wp-content/uploads/2019/04/8-2.png” align=”center” _builder_version=”3.21.1″ custom_padding=”|||” /][et_pb_text _builder_version=”3.21.1″]

نمونه را به آزمایشگاه می‌فرستید تا انواع آزمایشات ژنتیکی و آنالیزها روی آن انجام شود

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_image src=”https://mygene.ir/wp-content/uploads/2019/04/8-3.png” align=”center” _builder_version=”3.21.1″ custom_padding=”|||” /][et_pb_text _builder_version=”3.21.1″]

نتایج را در 2 دفترچه پرینت شده، همراه چند فایل برنامه‌غذایی دریافت می‌کنید

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

مطالعه بیشتر

سرطان تخمدان زنان جوان
تست ژنتیکی سرطان سینه

سرطان تخمدان در زنان جوان

فهرست مطالب اگرچه ابتلا به سرطان تخمدان در زنان بین سنین ۵۵ تا ۶۳ سال شایع‌تر است، اما این بیماری در زنان جوان‌تر نیز ممکن