ماموریت و چشم‌انداز

[et_pb_section bb_built=”1″ _builder_version=”3.21.1″][et_pb_row _builder_version=”3.21.1″][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_post_title meta=”off” text_orientation=”center” _builder_version=”3.21.1″ z_index_tablet=”500″]

[/et_pb_post_title][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.21.1″][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.21.1″ z_index_tablet=”500″]

تست ژنتیکی مای ژن

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”3.21.1″ z_index_tablet=”500″]

ماموریت ما ارتقاء سلامتی، تناسب اندام و شادابی جامعه با استفاده از ژنتیک هر فرد برای شخصی‌سازی سبک زندگی است.

مای ‌ژن به تحول در سلامتی، تناسب اندام و تغذیه می‌اندیشد. هدف ما آگاهی به کسانی است که به زندگی با کیفیت اهمیت می‌دهند، تا بتوانند با اطلاعات ژنتیکی‌ خود به هدفشان نائل آیند.

مای ژن با همکاری آزمایشگاه ژنتیک پزشکی دکتر زینلی پیشگام در شخصی‌سازی سبک زندگی با استفاده از ابزارهای قدرتمند ژنتیکی است.

اساس کار ما استاندارد‌های علمی، دانش و تکنولوژی به روز، تست‌های صحیح و تایید شده و آنالیزهای دقیق است. ما می‌خواهیم این اطلاعات پیچیده را به صورت کاربردی و واضح در اختیار مشتریان قرار دهیم. به عنوان یک تیم در کنار پزشکان و مربیان ورزشی، به شما این امکان را می‌دهیم که تفاوت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خودتان را بشناسید و بهترین خودتان باشید.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]