بیایید صادق باشیم: شما به راحتی ۳۰ دقیقه در روز را در اینستاگرام، تلگرام و خلاصه در موبایل صرف می‌کنید. (مشکلی نیست، ما هم این کار را می‌کنیم!) خوب، کمی گوشی خود را کنار بگذارید و از آن زمان برای پیاده روی در اطراف محله تان استفاده کنید. اگر شما این کار را انجام دهید، هشت چیز شگفت انگیز وجود دارد که ممکن است اتفاق بیفتد.

  1. حدود ۱۵۰ کالری می سوزانید

با توجه به وزنی که دارید و سرعتی که در حال راه رفتن هستید، در پیاده‌روی سریع نیم‌ساعته، حدود ۱۵۰ کالری می‌سوزانید. این کار می‌تواند هر ماه نیم کیلوگرم وزن شما را کاهش بدهد، یا باعث شود بتوانید خوراکی‌هایی که دوست دارید مصرف کنید.

  1. احساس آرامش بیشتری می‌کنید

پیاده روی می تواند آرامش بخش باشد، حتی اگر در یک خیابان شلوغ انجام شود، نه فقط در یک چمن‌زار خلوت. برای یک تجربه عمیق تر، برنامه مدیتیشن OMG I Can Meditate را دانلود کنید و هنگام راه رفتن، به مدیتیشن پیاده روی گوش کنید.

  1. پاهای شما خوش فرم‌تر می شود

فقط ۳۰ دقیقه پیاده روی در روز می‌تواند ماهیچه‌های ران و پشت ساق پاها را تقویت کند. پیاده روی خود را دو بار در هفته با تمرینات ورزشی قدرتی ترکیب کنید (حرکات لانج، اسکوات و غیره) و نتایج بهتری را خواهید دید.

  1. احتمالا رگ های واریسی در شما کاهش می یابد

به گفته کلینیک Cleveland، اثر پیاده‌روی منظم برای کاهش ظهور و درد رگ های واریسی ثابت شده است. (قبل از شروع به جلوگیری از آسیب و افزایش گردش خون، مطمئن شوید که از کفش ورزشی مناسبی استفاده می‌کنید.)

  1. هضم شما بهبود می یابد

پس از خوردن یک وعده غذایی سنگین، بر روی کاناپه در جلوی تلویزیون دراز نکشید. نیویورک تایمز می‌گوید: یک پیاده روی ۳۰ دقیقه‌ای می‌تواند همه چیز را در دستگاه گوارش شما حرکت دهد و سطح قند خون شما را پایدار نگه دارد.

  1. احساس خلاقیت بیش تری می‌کنید

می‌دانید چه چیزی خلاقیت شما را به جریان نمی‌اندازد؟ دیدن سریال‌های خانوادگی! هنگامی که برای پیاده روی می‌روید، برگه‌ای را برای یادداشت با خود ببرید. پس از مدتی شگفت زده خواهید شد که به چه آسانی هنگام راه رفتن و آزاد کردن ذهنتان، ایده های خلاق به ذهنتان می رسد.

  1. می‌توانید تلفن‌های عقب افتاده را انجام دهید

چیزی دیگر که شما در پیاده روی می‌توانید به همراه داشته باشید: تلفنتان. از این زمان برای در تماس بودن با دوستان و خانواده های دور و … استفاده کنید. قرار ملاقات دندانپزشکی که هفته ها به تعویق انداخته اید را تنظیم کنید. 

  1. برای ورزش‌های بیشتر انگیزه پیدا می‌کنید

پس از چند هفته از انجام این روال، پیاده روی نیم ساعته شما تبدیل به یک کار خیلی راحت خواهد شد. شما ممکن است علاقه‌مند شوید تا آن را به سطح بعدی برسانید و یک ساعت راه بروید، یا سعی کنید ۳۰ دقیقه بدوید و یا دوچرخه سواری کنید. احتمالات خوب دیگری هم هستند! پس شروع کنید.

تست ژنتیکی تغذیه، سلامتی و تناسب اندام مای ژن

تحولی در تغذیه و ورزش

پس از سفارش و دریافت بسته، نمونه بزاق خود را در منزل جمع‌آوری می‌کنید

نمونه را به آزمایشگاه می‌فرستید تا انواع آزمایشات ژنتیکی و آنالیزها روی آن انجام شود

نتایج را در ۲ دفترچه پرینت شده، همراه چند فایل برنامه‌غذایی دریافت می‌کنید

پکیج جامع تغذیه، سلامتی و تناسب اندام

myGene Fitness & Diet Pro

می‌خواهم تغذیه اصولی داشته باشم
و مانند قهرمان ها تمرین کنم

۱,۵۷۵,۰۰۰ تومان
تخفیف ۱,۲۴۵,۰۰۰ تومان
ویژگی‌ها

-بهترین نوع رژیم غذایی (کم‌چربی، کم کربوهیدرات یا مدیترانه‌ای)

-پاسخ به چربی‌های اشباع و کربوهیدرات (احتمال ابتلا به دیابت)

-توانایی سم‌زدایی بدن جهت پیشگیری از سرطان‌ها

-نیاز به آنتی اکسیدان‌ها، امگا-۳، ویتامین B و ویتامین D

-حساسیت به نمک (احتمال ابتلا به فشار خون) و کافئین

-پاسخ به ورزش‌های استقامتی/ قدرتی

-سرعت ریکاوری پس از ورزش (فاصله مناسب بین تمرینات ورزشی)

-احتمال آسیب حین ورزش و پیشگیری از آن

-پتانسیل هوازی (Vo2 Max)

-نیازهای تغذیه‌ای پس از ورزش

تغذیه و سلامتی

myGene Diet & Health

می‌خواهم تغذیه و سلامتی‌ام را
به بهترین شکل تبدیل کنم 

۸۹۹,۰۰۰تومان
تخفیف ۸۵۵,۰۰۰تومان
ویژگی‌ها

-بهترین نوع رژیم غذایی (کم‌چربی، کم کربوهیدرات یا مدیترانه‌ای)

-پاسخ به چربی‌های اشباع و کربوهیدرات (احتمال ابتلا به دیابت)

-توانایی سم‌زدایی بدن جهت پیشگیری از سرطان‌ها

-نیاز به آنتی اکسیدان‌ها، امگا-۳، ویتامین B و ویتامین D

-حساسیت به نمک (احتمال ابتلا به فشار خون) و کافئین

-راهنمای غذایی و میان وعده‌ها (دستور پخت صبحانه، ناهار، شام و میان وعده) متناسب با ژنتیک شما

 -تنظیم رژیم غذایی اختصاصی توسط متخصص تغذیه بر اساس ژنتیک و اهداف شما