• کوکی با شیره خرما

این کوکی با عطر دارچین و زنجبیل، فضای خانه را پر خواهد کرد. شیرینی طبیعی شیره به همراه آهن و سایر ویتامین ها، موز و تخم‌کتان همگی ترکیب بسیار منحصر به فرد و سالمی را ایجاد می‌کنند.

مواد اولیه:

۲ قاشق غذاخوری پودر تخم کتان
۱ عدد تخم مرغ
۱ عدد موز
یک و نیم فنجان آرد گندم سبوسدار
نصف فنجان شیره خرما
۲ قاشق چایخوری دارچین
۱ قاشق چایخوری زنجبیل
۱ قاشق چایخوری جوش شیرین

دستورالعمل:

فر را روی دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد گرم کنید. با استفاده از یک چنگال، موز را در یک کاسه بزرگ له کنید. تخم کتان، شیره و تخم مرغ را اضافه کنید و کاملاً هم بزنید. آرد را با دارچین، زنجبیل و جوش شیرین مخلوط کنید. سپس آن‌ها را در کاسه بزرگ قبلی بریزید و هم بزنید تا خمیر به دست آید.
در سینی فر کاغذ روغنی بیاندازید. به اندازه یک قاشق غذاخوری از خمیر را گرد کرده، کمی فشار دهید و بر روی کاغذ پخت قرار دهید. حدود ۲۰ عدد کوکی به دست خواهد آمد. پس از ۲۰- ۲۵ دقیقه پخت در فر، کوکی شما آماده است! (می‌توانید از شیره انگور یا توت هم استفاده کنید.)

  • کوکی میوه‌ای

این کوکی خوشمزه بدون قند با میوه خشک‌شده و جو دوسر تهیه می‌شود که بیشتر مزه‌ای شبیه گرانولا دارد. شما می‌توانید آن‌ها را در کمتر از نیم ساعت تهیه کنید.

مواد اولیه:

۳ عدد موز رسیده
۲ فنجان جو دوسر پرک
نصف فنجان پوره سیب
نصف قاشق چایخوری وانیل
۱ قاشق غذاخوری تخم کتان
نصف فنجان میوه خشک دلخواه، خردشده (سیب، موز، گیلاس و …)

دستورالعمل:

فر را روی دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد گرم کنید. با استفاده از یک چنگال، موز را در یک کاسه له کنید. جو دوسر، پوره سیب، میوه خشک، تخم کتان و وانیل را اضافه کنید و مخلوط را خوب هم بزنید. در سینی فر کاغذ روغنی بیاندازید. به اندازه یک قاشق غذاخوری از خمیر را گرد کرده، کمی فشار دهید و بر روی کاغذ پخت قرار دهید. حدود ۳۰ عدد کوکی به دست خواهد آمد. پس از ۲۰ دقیقه پخت در فر، کوکی شما آماده است!

  • کوکی کره بادام‌زمینی و کینوا

این کوکی‌ها از هر جهت عالی هستند! کینوا به کوکی‌ها  یک طعم فندقی می‌دهد، در حالی که کره بادام زمینی طبیعی، عسل و کاکائو، یک دسر شیرین خلق می‌کنند.

مواد اولیه:

۲ فنجان کینوا پخته شده، خنک‌شده
نصف فنجان کره بادام‌زمینی
یک سوم فنجان عسل
۱ پیمانه جو دوسر پرک
نصف فنجان پودر نارگیل
۳ قاشق غذاخوری پودر کاکائو

دستورالعمل:

فر را روی دمای ۱۷۰ درجه سانتی‌گراد گرم کنید. تمام مواد تشکیل‌دهنده را در یک کاسه مخلوط کنید. در سینی فر کاغذ روغنی بیاندازید. به اندازه یک قاشق غذاخوری از خمیر را گرد کرده، کمی فشار دهید و بر روی کاغذ پخت قرار دهید. حدود ۲۴ عدد کوکی به دست خواهد آمد. پس از ۳۰ دقیقه پخت در فر، کوکی شما آماده است!

  • کوکی هویج

بافت این کوکی توسط گردو، هویج و کشمش‌های آبدار  بسیار خوشمزه  می‌شود. به علاوه، یک فنجان هویج تازه رنده‌شده به این معنی است که این کوکی‌ها دارای فیبر هستند.

مواد اولیه:

۱ فنجان آرد گندم کامل
یک و نیم فنجان جو دوسر پرک
نصف قاشق چایخوری جوش شیرین
۱ قاشق چایخوری دارچین
یک نوک قاشق جوز هندی رنده‌شده
۴/۳ فنجان شکر قهوه‌ای
نصف قاشق چایخوری وانیل
نصف پیمانه گردو، درشت خردشده
۲ عدد تخم‌مرغ
۱/۴ فنجان روغن کنجد
نصف فنجان شیر
۱ فنجان کشمش
۱ فنجان هویج، ریز رنده‌شده

دستورالعمل:

فر را روی دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد گرم کنید. ترکیبات خشک مانند آرد، جوش شیرین، جو، شکر قهوه‌ای، وانیل، دارچین و جوز هندی را در یک کاسه مخلوط کنید. مواد غیر خشک، مانند تخم‌مرغ، روغن، شیر و وانیل را در یک کاسه دیگر کاملاً هم بزنید. مواد خشک را به آن اضافه کنید و سپس کشمش، هویج و گردو را مخلوط کنید. در سینی فر کاغذ روغنی بیاندازید. به اندازه یک قاشق غذاخوری از خمیر را گرد کرده، کمی فشار دهید و بر روی کاغذ پخت قرار دهید. حدود ۳۰ عدد کوکی به دست خواهد آمد. مدت پخت آن در فر ۱۵ دقیقه است.

تست ژنتیکی تغذیه، سلامتی و تناسب اندام مای ژن

تحولی در تغذیه و ورزش

پس از سفارش و دریافت بسته، نمونه بزاق خود را در منزل جمع‌آوری می‌کنید

نمونه را به آزمایشگاه می‌فرستید تا انواع آزمایشات ژنتیکی و آنالیزها روی آن انجام شود

نتایج را در ۲ دفترچه پرینت شده، همراه چند فایل برنامه‌غذایی دریافت می‌کنید

پکیج جامع تغذیه، سلامتی و تناسب اندام

myGene Fitness & Diet Pro

می‌خواهم تغذیه اصولی داشته باشم
و مانند قهرمان ها تمرین کنم

۱,۵۷۵,۰۰۰ تومان
تخفیف ۱,۲۴۵,۰۰۰ تومان
ویژگی‌ها

-بهترین نوع رژیم غذایی (کم‌چربی، کم کربوهیدرات یا مدیترانه‌ای)

-پاسخ به چربی‌های اشباع و کربوهیدرات (احتمال ابتلا به دیابت)

-توانایی سم‌زدایی بدن جهت پیشگیری از سرطان‌ها

-نیاز به آنتی اکسیدان‌ها، امگا-۳، ویتامین B و ویتامین D

-حساسیت به نمک (احتمال ابتلا به فشار خون) و کافئین

-پاسخ به ورزش‌های استقامتی/ قدرتی

-سرعت ریکاوری پس از ورزش (فاصله مناسب بین تمرینات ورزشی)

-احتمال آسیب حین ورزش و پیشگیری از آن

-پتانسیل هوازی (Vo2 Max)

-نیازهای تغذیه‌ای پس از ورزش

تغذیه و سلامتی

myGene Diet & Health

می‌خواهم تغذیه و سلامتی‌ام را
به بهترین شکل تبدیل کنم 

۸۹۹,۰۰۰تومان
تخفیف ۸۵۵,۰۰۰تومان
ویژگی‌ها

-بهترین نوع رژیم غذایی (کم‌چربی، کم کربوهیدرات یا مدیترانه‌ای)

-پاسخ به چربی‌های اشباع و کربوهیدرات (احتمال ابتلا به دیابت)

-توانایی سم‌زدایی بدن جهت پیشگیری از سرطان‌ها

-نیاز به آنتی اکسیدان‌ها، امگا-۳، ویتامین B و ویتامین D

-حساسیت به نمک (احتمال ابتلا به فشار خون) و کافئین

-راهنمای غذایی و میان وعده‌ها (دستور پخت صبحانه، ناهار، شام و میان وعده) متناسب با ژنتیک شما

 -تنظیم رژیم غذایی اختصاصی توسط متخصص تغذیه بر اساس ژنتیک و اهداف شما