اصولا درد، زمانی پیش می آید که بدن تحت استرس و فشار جدیدی قرار بگیرد که به آن عادت نداشته باشد. مثلا تمرین جدید، کار یا ورزشی جدید. در این پست به دو سوال مهم پاسخ خواهیم داد:

نحوه ی تمرین درست چگونه است؟

وقتی اولین بار شروع به تمرین میکنید، انتظار دارید که نتایج تمرین را ببینید. فشار آوردن زیاد بر بدن از طریق  چالش های جدید خود یکی از علل افزایش درد است. واقعیت این است که اگر بیش از حد تمرین کنید و مرز های خود را جابه جا کنید، نتایج آن را در روز بعد احساس خواهید کرد. بهتر است ابتدا به یک روال مناسب برای خود برسید و روی آن تمرکز کنید و سپس به تدریج شدت و مدت تمرینات خود را در حدی که بدن شما میتواند تحمل کند، افزایش دهید. داشتن برنامه ورزشی طبق بدن خاص خودتان و به مرور چالشی تر کردن تمرینات لازم است

تغذیه ی مناسب در این شرایط چیست؟

یک رژیم غذایی متعادل، به شما این اطمینان را می دهد که مقدار مناسبی از مواد مغذی را در بدن جذب می کنید. این مواد غذایی به عنوان انرژی مورد استفاده قرار می گیرند. خوردن غذا های غنی از آنتی اکسیدان مانند سبزیجات، توت فرنگی و آب هندوانه به بدن کمک میکنند تا با استرس اکسیداتیو ناشی از تمرین مقابله شود.  اطمینان از جذب کافی چربی و پروتئین، بلوک های ساختمانی بدن را برای ساختارهای مهم بیولوژیکی مانند فیبرهای عضلانی و غشاهای سلولی فراهم می کند و در کاهش درد های عضلانی و تمریناتی راحت تر لازم اند. 

 

تست ژنتیکی تغذیه، سلامتی و تناسب اندام مای ژن

تحولی در تغذیه و ورزش

پس از سفارش و دریافت بسته، نمونه بزاق خود را در منزل جمع‌آوری می‌کنید

نمونه را به آزمایشگاه می‌فرستید تا انواع آزمایشات ژنتیکی و آنالیزها روی آن انجام شود

نتایج را در ۲ دفترچه پرینت شده، همراه چند فایل برنامه‌غذایی دریافت می‌کنید

اطلاعات کامل تغذیه، سلامتی و ورزشی‌ام را می‌خواهم

 myGene Fitness & Diet Pro

 

۱,۵۷۵,۰۰۰ تومان

۱,۲۴۵,۰۰۰ تومان

ویژگی‌ها

-بهترین نوع رژیم غذایی (کم‌چربی، کم کربوهیدرات یا مدیترانه‌ای)

-پاسخ به چربی‌های اشباع و کربوهیدرات (احتمال ابتلا به دیابت)

-توانایی سم‌زدایی بدن جهت پیشگیری از سرطان‌ها

-نیاز به آنتی اکسیدان‌ها، امگا-۳، ویتامین B و ویتامین D

-حساسیت به نمک (احتمال ابتلا به فشار خون) و کافئین

-پاسخ به ورزش‌های استقامتی/ قدرتی

-سرعت ریکاوری پس از ورزش (فاصله مناسب بین تمرینات ورزشی)

-احتمال آسیب حین ورزش و پیشگیری از آن

-پتانسیل هوازی (Vo2 Max)

-نیازهای تغذیه‌ای پس از ورزش

فقط اطلاعات تغذیه و سلامتی‌ام را می‌خواهم

myGene Diet

 

۸۵۵,۰۰۰ تومان

 . 
ویژگی‌ها

-بهترین نوع رژیم غذایی (کم‌چربی، کم کربوهیدرات یا مدیترانه‌ای)

-پاسخ به چربی‌های اشباع و کربوهیدرات (احتمال ابتلا به دیابت)

-توانایی سم‌زدایی بدن جهت پیشگیری از سرطان‌ها

-نیاز به آنتی اکسیدان‌ها، امگا-۳، ویتامین B و ویتامین D

-حساسیت به نمک (احتمال ابتلا به فشار خون) و کافئین

-راهنمای غذایی و میان وعده‌ها (دستور پخت صبحانه، ناهار، شام و میان وعده) متناسب با ژنتیک شما

 -تنظیم رژیم غذایی اختصاصی توسط متخصص تغذیه بر اساس ژنتیک و اهداف شما