آیا شما ژن چربی سوز را دارید؟

آیا تمرینات زیادی انجام می دهید و هنوز چربی سوزی ندارید؟ شاید شما ژن چربی سوز را نداشته باشید!

بله  ژنی وجود دارد که چربی را می سوزاند و نام آن LPL است. برخی افراد خوش شانس نسخه خوب آن را دارند ، اما متأسفانه بیشتر ما اینطور نیستیم!  شما چطور؟ ژن چربی سوزی دارید یا نه؟

اگر اینطور نیست ، پس چه باید کرد؟ آیا ورزشی طبق ژنتیک خاص خود انجام می دهید؟

به عبارت دیگر: اگر ژن چربی سوز نداشته باشید ، چه ورزشی را باید انجام دهید؟

  • ژنی که چربی را می سوزاند و نوع ورزش شما را مشخص می کند:

    همه ما می دانیم که تمرینات هوازی (که به آن استقامتی نیز گفته می شود) می تواند به ما در سوزاندن چربی اضافی در بدن کمک کند. اما چرا برخی از افراد به رغم انجام فعالیت های استقامتی، نمی توانند وزن کم کنند؟

    اگر گفتید “ژنتیک” ، حق با شماست! به طور دقیق تر، ژن‌ها یک کلید مهم برای باز کردن متابولیسم چربی ما است. از نظر علمی ، زنانی که نوع GG از ژن LPL را دارند با تمرینات طولانی مدت و هوازی بسیار بیشتر چربی می‌سوزانند (در گزارش تست ورزش مای ژن خود، در صفحه جدول ژن‌ها می‌توانید این مورد را بررسی کنید.)

اگر این ژن را نداریم چه کنیم؟

این ژن فقط یکی از ژن‌هایی است که میزان چربی‌سوزی با ورزش‌های استقامتی را مشخص می‌کند، البته فقط در خانم ها. بنابراین نیاز است سایر ژن‌های مرتبط با واکنش بدن شما به ورزش بررسی شوند تا بهترین نوع و شدت ورزش برای شما تعیین شود. این ژن‌ها ممکن است به شما بگویند که باید بدوید، شنا کنید، کوه‌نوردی بروید یا فقط در باشگاه وزنه‌های خود را تغییر دهید!

مای ژن می تواند شما را آگاه کند که بدانید در نهایت کدام فعالیت های ورزشی در عین حفظ سلامتی و طول عمر و جلوگیری از آسیب‌های ورزشی، به شما در سوزاندن چربی کمک می‌کند.

ورزش و تغذیه اصولی با تست ژنتیکی مای ژن

 تحولی در سلامت و تناسب اندام

اطلاعات کامل تغذیه، سلامتی و ورزشی‌ام را می‌خواهم

 myGene Fitness & Diet Pro

 

۱,۵۷۵,۰۰۰ تومان

۱,۲۴۵,۰۰۰ تومان

ویژگی‌ها

-بهترین نوع رژیم غذایی (کم‌چربی، کم کربوهیدرات یا مدیترانه‌ای)

-پاسخ به چربی‌های اشباع و کربوهیدرات (احتمال ابتلا به دیابت)

-توانایی سم‌زدایی بدن جهت پیشگیری از سرطان‌ها

-نیاز به آنتی اکسیدان‌ها، امگا-۳، ویتامین B و ویتامین D

-حساسیت به نمک (احتمال ابتلا به فشار خون) و کافئین

-پاسخ به ورزش‌های استقامتی/ قدرتی

-سرعت ریکاوری پس از ورزش (فاصله مناسب بین تمرینات ورزشی)

-احتمال آسیب حین ورزش و پیشگیری از آن

-پتانسیل هوازی (Vo2 Max)

-نیازهای تغذیه‌ای پس از ورزش

-راهنمای غذایی و میان وعده‌ها (دستور پخت صبحانه، ناهار، شام و میان وعده) متناسب با ژنتیک شما

 -تنظیم رژیم غذایی اختصاصی توسط متخصص تغذیه بر اساس ژنتیک و اهداف شما

فقط اطلاعات تغذیه و سلامتی‌ام را می‌خواهم

myGene Diet

 

۸۵۵,۰۰۰ تومان

 . 
ویژگی‌ها

-بهترین نوع رژیم غذایی (کم‌چربی، کم کربوهیدرات یا مدیترانه‌ای)

-پاسخ به چربی‌های اشباع و کربوهیدرات (احتمال ابتلا به دیابت)

-توانایی سم‌زدایی بدن جهت پیشگیری از سرطان‌ها

-نیاز به آنتی اکسیدان‌ها، امگا-۳، ویتامین B و ویتامین D

-حساسیت به نمک (احتمال ابتلا به فشار خون) و کافئین

-راهنمای غذایی و میان وعده‌ها (دستور پخت صبحانه، ناهار، شام و میان وعده) متناسب با ژنتیک شما

 -تنظیم رژیم غذایی اختصاصی توسط متخصص تغذیه بر اساس ژنتیک و اهداف شما