یک متابولیسم کند میتواند آزاردهنده باشد؛ و قطعا می‌تواند باعث احساس سست بودن، بادکردگی و ناراحتی شود. علاوه بر اینکه شما باید مراقب باشید که غذاهایی که متابولیسم شما را به خطر می‌اندازند را کمتر مصرف کنید، انجام بعضی کار ها بعد از خوردن یک وعده اصلی مثل نهار، می‌تواند باعث افزایش متابولیسم بدن شما شود.

  • یک پیاده روی آرام ۱۰ دقیقه ای:

یک پیاده روی آرام می‌تواند باعث آرام شدن ذهن شما شود و همچنین به بهبود فشار خون شما کمک زیادی می‌کند. این عمل باعث منظم‌تر شدن سیستم بدن شما و هضم آسان‌تر غذا می‌شود.

  • آرام باشید و استرس نداشته باشید:

معمولا زمانی که فرد غذای زیادی می‌خورد بلافاصله استرس این مساله را پیدا می‌کند که چون مقدار غذای زیادی خورده است، چاق شدن او حتمی است. اگر این مقدار غذا فقط گاهی اتفاق می‌افتد، زیاد به خودتان سخت نگیرید. خیلی از مردم، با این استرس و فکر زیاد به این مساله، به خود می‌قبولانند که چون یک وعده زیاد خورده‌اند بنابراین می‌توانند تا پایان روز به خوردن زیاد ادامه بدهند. اما این بسیار اشتباه است.

  • خوردن آب ولرم:

 خوردن آب می‌تواند بخشی از سدیمی که مصرف کرده‌اید را کاهش دهد. البته اگر زیاد غذا خورده‌اید مقدار کمی آب بخورید. و در ادامه روز آب کافی بنوشید.

  • محصولات پروبیوتیک بخورید:

خوردن پروبیوتیک‌ها که در ماست و غذا‌های کشت شده یافت می‌شود، باعث بهبود هضم و جذب مواد غذایی می‌شود.

  • برای وعده بعدی تان برنامه ریزی کنید:

برای وعده بعدی خود به منظور کاهش غذا برنامه ریزی کنید. برنامه‌ای که شامل غذا‌های طبیعی‌تر مثل سبزیجات، میوه‌ها و پروتئین‌های سبک باشد. وعده بعدی را با توجه بیشتری میل کنید و بیشتر بجوید. ۲۰ تا ۳۰ بار جویدن برای هر لقمه و غذا نخوردن جلو تلویزیون و هنگام کارکردن با موبایل. 

وعده بعد، غذایی بخورید که به آن سازگاری بیشتری دارید. با انجام تست ژنتیکی مای ژن و مشخص شدن حساسیت و پاسخ بدنتان به هر غذا می‌توانید بهترین و سالم‌ترین انتخاب را برای سلامتی خود داشته باشید. 

تست ژنتیکی تغذیه، سلامتی و تناسب اندام مای ژن

تحولی در تغذیه و ورزش

پس از سفارش و دریافت بسته، نمونه بزاق خود را در منزل جمع‌آوری می‌کنید

نمونه را به آزمایشگاه می‌فرستید تا انواع آزمایشات ژنتیکی و آنالیزها روی آن انجام شود

نتایج را در ۲ دفترچه پرینت شده، همراه چند فایل برنامه‌غذایی دریافت می‌کنید

پکیج جامع تغذیه، سلامتی و تناسب اندام

myGene Fitness & Diet Pro

می‌خواهم تغذیه اصولی داشته باشم
و مانند قهرمان ها تمرین کنم

۱,۵۷۵,۰۰۰ تومان
تخفیف ۱,۲۴۵,۰۰۰ تومان
ویژگی‌ها

-بهترین نوع رژیم غذایی (کم‌چربی، کم کربوهیدرات یا مدیترانه‌ای)

-پاسخ به چربی‌های اشباع و کربوهیدرات (احتمال ابتلا به دیابت)

-توانایی سم‌زدایی بدن جهت پیشگیری از سرطان‌ها

-نیاز به آنتی اکسیدان‌ها، امگا-۳، ویتامین B و ویتامین D

-حساسیت به نمک (احتمال ابتلا به فشار خون) و کافئین

-پاسخ به ورزش‌های استقامتی/ قدرتی

-سرعت ریکاوری پس از ورزش (فاصله مناسب بین تمرینات ورزشی)

-احتمال آسیب حین ورزش و پیشگیری از آن

-پتانسیل هوازی (Vo2 Max)

-نیازهای تغذیه‌ای پس از ورزش

تغذیه و سلامتی

myGene Diet & Health

می‌خواهم تغذیه و سلامتی‌ام را
به بهترین شکل تبدیل کنم 

۸۹۹,۰۰۰تومان
تخفیف ۸۵۵,۰۰۰تومان
ویژگی‌ها

-بهترین نوع رژیم غذایی (کم‌چربی، کم کربوهیدرات یا مدیترانه‌ای)

-پاسخ به چربی‌های اشباع و کربوهیدرات (احتمال ابتلا به دیابت)

-توانایی سم‌زدایی بدن جهت پیشگیری از سرطان‌ها

-نیاز به آنتی اکسیدان‌ها، امگا-۳، ویتامین B و ویتامین D

-حساسیت به نمک (احتمال ابتلا به فشار خون) و کافئین

-راهنمای غذایی و میان وعده‌ها (دستور پخت صبحانه، ناهار، شام و میان وعده) متناسب با ژنتیک شما

 -تنظیم رژیم غذایی اختصاصی توسط متخصص تغذیه بر اساس ژنتیک و اهداف شما